FESTIVAL NADAL

Estimadas familias:

Estando cerca as datas do Nadal poñémonos en contacto con todos vos para informarvos como se vai a desenvolver  o festival de Nadal:

• 21 de Decembro: Festival de Nadal en horario de 9:30 a 12:00 no Auditorio de FIMO- A MALATA.

• Os/as alumnos/as serán recibidos na explanada exterior do Auditorio polos seus titores ás 9:30 para acceder ao interior.
  • As familias poderán acceder ao recinto unha vez que os/as alumnos/as estén colocados nos seus asientos asignados.
  • Ás 10:00 dará comenzo o festival polo que rogamos puntualidade para non interrumpir as actuacións.
  • Os/as alumnos/as permanecerán nos seus asientos ata que finalice o festival. Unha vez rematada a actuación de Educación Infantil rogamos ás familias que estean na sala recollan os/as alumnos/as.

• Do 22 de Decembro ata o 7 de Xaneiro: Vacacións de Nadal

Recibide un cordial saúdo e aproveitamos para desexarvos unhas Felices Festas e Aninovo en nome de toda a Comunidade Educativa

A DIRECCIÓN