Servizos

SERVIZOS PERSONALZADOS

CIENCIA

Estimular a curiosidade e a imaxinación dos nenos a través de actividades prácticas relacionadas coa ciencia e a natureza.

UNIFORME

Buscamos favorecer a pertenencia a un colectivo, favorecer a igualdade entre alumnos e crear sensación de grupo, ademáis de facilitar o día a día dos pais.

MADRUGADORES

Atendemos as necesidades dos pais que traballan dende as 08:00 horas. Realizaranse diferentes actividades lúdicas, co obxectivo de fomentar a convivencia entre diferentes idades e potenciar o compañerismo.

COMEDOR

Unha alimentación equilibrada e saudable. Un espacio con marcado carácter educativo e social.

BIBLIOTECA

Fomentar nos alumnos o gusto pola lectura, dende as primeiras etapas, promovendo tanto a utilización da biblioteca de aula como o servizo de préstamo da biblioteca escolar.

PLURILINGÜE

Facilitar ao alumno un contacto directo, natural e continuo cos idiomas. Favorecer o desenvolvemento de habilidades lingüísticas útiles nas diferentes situacions da vida cotiá.