28 May · David · No Comments

AL AGUA, PATOS! (Infantil)

Hola familias, Os nenos e nenas de 4º de Ed. Infantil estivemos a experimentar coa auga coa profe Olga e coa profe Mercedes. A continuación amosamos algunhas das experiencias: Los niños y niñas de 4º de Ed. Infantil estuvimos experimentando con agua con la profe Olga y con la profe Mercedes. A continucación mostramos algunas …

READ MORE

28 May · David · No Comments

VISITA VIRTUAL DE MANUEL RIVAS

O pasado día 12 de maio, o alumnado de 6º de primaria, tivo unha charla por video chamada co escritor Manuel Rivas para falar do seu libro «O Chispas».  O libro que leron os alumnos está cheo de simbolismos e fantasía: o personaxe quere ser un músico cósmico nun mundo que mezcla a fantasía e …

READ MORE

28 May · David · No Comments

OBRADOIRO DE PARACONTOS

A biblioteca convértese estes días nun obradoiro de historias… ….historias nun paraugas …Paraconto de» Meigas fóra!», o libro de Ramón D. Veiga que leron os rapaces e rapazas de 3º de primaria. Este paraugas que pintan os nenos e nenas de 3º vai destinado a Ramón Veiga, o autor do precioso libro que tanto gustou …

READ MORE

5 May · David · No Comments

HORTA ESCOLAR

Chega o tempo da semente na nosa hortiña…     Podedes ver máis fotos en Instagram    

READ MORE

5 May · David · No Comments

BOOK-FACE Alumn@s ESO

Con motivo de la conmemoración del día de libro el 23 de abril de 2021 alumn@s de Secundaria han trabajado con el Bookface: el arte de fundirse con la portada de un libro. Esta innovadora iniciativa surgió por parte de los empleados de una librería, a través de la cual se han hecho populares con …

READ MORE

Comentarios Recentes